Less


Känner mig hängig och odräglig idag. Har ju iofs gjort det hela veckan, men idag känns det lite extra. Som tur är så finns det ju en del roliga personer i gruppen jag går kursen med. Det blir en hel del skratt! Sen när man kommer hem är jag tillbaks i mitt vanliga mode. Det kan delvis bero på det tråkiga vädret. Snö, regn och IBLAND tittar solen fram. Upp och ner hela tiden.

Såg även att två stora band kommer till Hoforsrocken i sommar, kommer nog bli grymt!

Imperial State Electric och Entombed

Längtar tills sommarn är här så man kan va ute och dricka öl och grilla, samt kunna lyssna på en massa jävligt bra band!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.