Ny design


Får börja med att tacka Niklas för att han orkade göra det jag inte orkade, en ny design. Mycket snällt!


Iallafall, så hade vi sista ispasset igår. Kommer bli så tomt nu, är ju van med 3 träningar i veckan och en och annan match på helgerna. Och min prestation i målet igår, var ju inte jättebra direkt. Halkade på remmarna på benskydden och var lite för långsam vissa gånger helt enkelt. Sen var jag inte så bra på sidoförflyttningar heller, haha! Det var nog inte så smart att ha på mig mina utespelarskridskor. Men det var sjukt jobbigt, och roligt!



Kommentarer


      thea säger:

      snelhest niklas

      2012-04-11 | 18:42:42

Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.