Skärtorsdag!


Va ner till skolan idag på förmiddagen. Hade bara halvdag, så slutade vid 12, sköönt! Så då kom jag iväg till Hofors rätt tidigt. Blev upplockad av Thea och Fredrik typ halv 4, så åkte vi in till Sandviken på årsmöte. Det gick väldigt bra, mycket att göra dock. Som färsking så vart jag inte tilldelad nån uppgift, men alla hjälps ju åt i slutändan. Det blir nog bra det här!

Efter mötet blev det käk på Monroes, sjukt länge sen jag åt där! Dock resulterade min kebabtallrik i magknip, men det var de värt ;) Vi lyckades även få punka på Theas bil efter maten, så det blev lite pådrag men det löste sig till slut och då åkte vi tillbaka hem till mamma och drack lite kaffe.

Är sjukt trött redan så blir nog tidig kväller. Fattar inte varför jag blir så trött på kvällarna när det är helg, men inte i veckorna? Skumt...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.