Good morning!


Eller var det eftermiddag? Vet inte om jag har sovit eller varit vaken, känner mig som en zombie.
Har i alla fall tagit tag i livet en smula, fått på smink i ansiktet så jag kan gå och köpa mjölk.
Och vad händer idag då måntro? Inte ett skit antar jag, ingen träning idag, och knäna mår mindre bra.
Känns som om att jag får boka in mig i soffan och glo på tv ikväll.

För övrigt, är det någon som vill boka in en mysvecka i sommar v.31? ;)
För er som vet vad jag menar, puss! Och för er som inte vet, ja synd för er.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.