LIF - RBK


Idag möter Leksand Rögle, ska bli skoj att gå på första matchen för säsongen haha.
Har ju stått i kiosken alla andra gånger jag varit där så man har inte fått se så mycket.
Skulle egentligen ha jobbat idag med, men Sofia var ju så snäll och tog mitt pass :)

Det blir spännande att se resultatet efter matchen, får ju besök från Kungsgården idag ;)
Emma och hennes mamma kommer och kollar med mig! Vi har ju inte vart på hockey sen skoltiden.
Fast då var det Läkerol Arena vi åkte till, inte Tegera Arena. Får se vad dom säger när jag konverterat till Lif ;)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.