Slut..


Nu är jag fan i mig helt slut som människa. Kom hem vid halv 2 inatt, upp 8, match kl 10. Iallafall, vi tog oss inte till final. AIK valde visst att plocka in halva a-damlaget helt plötsligt (varav 2 spelar i landslaget). Det är så jäkla dåligt av dom, att ändra laget bara för att det är slutspel. Iallafall så spelade vi väldigt bra emot dom, men vi hade inget flyt med skotten på mål. Jag hoppas verkligen att a-damlagsspelarna inte kan vara med på finalen, då kommer dom få så jävla mycket stryk av Linköping.

Nej, dags att rulla hem till mamma för lite lördagsmys!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.