Städdag


Idag har jag haft en städdag här hemma.
Det blev en del drama när jag bestämde mig för att göra rent golvbrunnen.
Det var flera gånger nära att jag skulle skrika rakt ut, men jag lyckades hålla mig själv i skinnet.
Nu är det iallafall rent och fint i lägenheten, det känns mycket bra!

Fick även för mig att göra en haloumi-sallad. Nu såhär efteråt känner jag att jag inte skulle ha gjort det.
Jag har starka obehagskänslor för att jag kommer få magsjukan, eller något i den stilen.

Har även passat på att pynta lite här med lite nytt som fått följa med hem, tack sis!
Har ännu inte orkat knäppa några kort, men det kommer!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.