1 Oktober


Har haft en helt okej helg. Fredagen spenderades med älsklingen. Vi åkte och hälsade på mamma, och då släpade hon med oss till stugan för att göra i ordning inför vintern där. Och dra åt fan va vatten det var i marken. Hela parkeringen var som en sjö, och vissa delar av gräsmattan inne på gården. Då var det ju jäkligt lämpligt att ha converse på sig... Som plåster på såren åt vi på Hofors Kolgrill, och det kan jag verkligen rekommendera! Jättegod grillad mat, verkligen. Och då ska vi inte snacka om tzatsiki-såsen. Helt jävla underbart god! 
 
Lördagen då? Jo, först åkte jag ch älsklingen in till valbo för lite shopping, och fika med svärfar. Fick dessutom gosa med dunderklumpen Elton. Kattfan måste väga uppåt 10 kg! Men lika gosig för det ;) Sedan åkte vi hem och började göra oss i ordning inför kvällen. Det blev lite förfest hos min kusin Krisse som fyller år, sen åkte vi vidare till Folkets park, eftersom det var en välgörenhetskonsert där. Bla så spelade Eva Eastwood och Go Getters. Lite synd att musiken var inne på sommarteatern, och baren var inne på övervåningen. Det hade nog blivit mer folk om det varit inne i A-salen. 
 
På söndagen vart det bara att ta det lugnt. Vi åkte hem till mamma och testade om det var nå liv i min gamla ford som står ute i garaget, och nog fan var det liv i den allt :) Sen hjälpte vi mamma att köra bort partytältet vi hade på kräftskivan. Därefter åkte vi till affärn och köpte lite godis. Resten av kvällen spenderades i soffan för lite mys. 
 
Taggad karl som fått starta forden min:) 
 
 
Nog om det, tjipp :) 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.