10 Oktober


Det känns att hösten är här på riktigt nu. Iskallt på morronen, och iskallt på kvällarna. Därför håller jag mig inne och eldar som en galning i kaminen ;) Riktigt mysigt. Synd bara att älsklingen tycker det är lite väl varmt när han kommer hem från jobbet. Men de är det värt ;)
 
Igår var jag och älsklingen och hämtade mina fälgar till vinterdäcken också. Dom såg förjävliga ut så vi åkte och blästrade dom, så nu jäklar ska dom bli superfina (även om dom är skitfula). Jag som aldrig blästrat förut tycker att jag fick ett helt okej resultat! Blästrade 3 av 4 fälgar. Idag ska dom målas så dom inte rostar sönder helt.
 
Nu blir det lite lunch, sen ska jag hämta storesyrran på jobbet så ska vi åka till lägenheten och plocka in lite post och greja. Kanske blir ett stopp i Falun på vägen hem också ;)
 
Tjipp!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.