Dålig start på morgonen


Vaknade av att det plingade på dörren imorse. Men innan jag hunnit få på mig kläder och rusat ner så hade dörrplingaren redan åkt. Självklart var det sotaren, som älsklingen glömt att han skulle komma idag. Lyckades dock få en av dom andra i området som också väntade på sotaren att säga åt han att ringa till sin kollega, så efter en timme kom han tillbaks :) Vilken jävla tur!
 
Nu väntar jag bara på att älsklingen ska sluta, fast det är ju sååå långt kvar tills dess. Han skulle visst få jobba över hela veckan :/ men det är ju trots allt extra klirr i kassan. Vilket kan behövas eftersom jag är arbetslös nu igen. Det är det sämsta inom byggbranschen att det är så säsongsbaserat. Jag vill ju jobba året om :/ Får se vad jag hittar på så fort lärlingstiden är över. För det här håller fan inte.
 
Nuff said!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.