Fullspäckad helg!


Har haft fullt upp hela helgen!
 
Började med fredagen, så blåse jag och hjärtat upp till mora och hätade en del till skotern. Vi stannade till i Rättvik på vägen hem och kikade lite på marknaden. Do flesta stånden hade ju stängt, men några hade öppet iallafall. När vi väl kom hem fick älsklingen gå ut i garaget och panikskruva på skotern.
 
På lördagen skulle det komma en norrlänning och kolla på skotern. Han tog den med sig så fick m den såld. Ca 15 min efter att han åkt, drog vi iväg till Tönnebro för att kolla på en bil. Där bytte vi subban mot en audi, sen så åkte vi hemåt.
 
Söndagsmorgonen ringde klockan tidigt, för tidigt. Det vaknades rättviks marknad med hjärtat och mamma. Vi hittade en massa fina grejer! Jag hittade bla ett par örhängen, ett par skinnvantar, och en låda jag kan knöla ner smink i. Älsklingen hittade en jacka, en dörrmatta och en jävla massa korv! Älgkorv, renkorv, jaktkorv, vitlökskorv och såklart gustafskorv.
 
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.