Gårdagen


Fick mig en rejäl överraskning igår, det plingade på dörren och vem var det då? Jo älsklingen som överraskade mig med att åka upp till mig. Vi åkte till hembygdsgårdarna och gick på Åkdon & Termos. Det var mycket bilar, trots regnet, men jag antar att dom flesta vill suga i sig det sista av sommarhalvåret. 
 
Idag blir de nog inte så mycket mer än att slappa och vila den gamle foten som strular till de för mig. Fick gå runt på jobbet i mina tps-tofflor för jag får ju så ont i foten av alla skor. Kanske inte dom bästa skyddsskorna, men jag har iallafall inte ont. 
 
Tjipp!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.