Lördag 26/1


Idag har jag inte gjort många knop minsann. När jag vaknade idag såg jag att katterna hade levt rövare och möblerat om mattor och lite annat. Tex som att välta ut en kaffekopp från igår sen syrran och hennes karl kom förbi. Så det var bara att börja röja efter dom när jag klev upp. 
 
Ikväll blir det lite alkoholintag hos min syster, sen blir det nog att gå ner på krogen här i byn. Får se om det är nå roligt folk ute ikväll :) Va ju ett tag sen jag var ut trots allt, haha! 
 
Ha en fin kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.