Länge sen!


Nu var det ett tag sen jag skrev här. Mycket har hänt dom senaste veckorna, och jag måste säga att jag är lyckligare nu än vad jag varit på länge! Jag har flängt runt på en massa roligheter, och träffat världens bästa karl! <3 
 
Hade en helt underbar vecka i rättvik v31 med syrran, micke, jeppe, leke, karro och martin. Vi hade fått tag i en stuga som vi också bokade till nästa år. Och nu senast i helgen var jag, micke, mamma och sven upp till Älvdalen på Musik och Motorfestivalen. Lika fint som förra året, fast lite bättre :) Hittade dessutom en jättefin klänning och en kjol där inne på området, hur nöjd som helst! SLänger upp lite bilder på det imorron eller när jag orkar.  
 
Har inte så mycket mer att säga just nu :) Tjipp!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.