Tisdag


Har varit lite lat dom senaste dagarna med bloggandet. Har iallafall varit i hofors i lör-sön-mån. Skönt att komma hem och bara vara, mysa med katterna och umgås med syrran och mamma. Fick även en lektion i hur man slangar bensin av min morbror på måndagsmorgonen, haha! Golfen ska ju säljas inom en snar framtid, förhoppningsvis. Eftersom den var fulltankad så gjorde bensinen mer nytta i min nya bil.

Innan jag åkte hem igen så stannade jag hos syrran på lite fika. Fick med mig ännu en påse med lite smågrejer till lägenheten, haha! Ljuslyktor, en lampfot och lite annat, perfekt! Har även blivit aktiv på Tradera, vilket är skitbra.
Har ju kommit fram till att jag ha 20 par skor som jag skulle kunna sälja. Har blivit av med ett par än så länge iallafall. Om det är nån som är sugen på att se några av dom, lämna en kommentar!

Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.