19 November


Jahapp, där fladdrade den helgen förbi. Poff sa det så var det måndag igen... Har iallafall hunnit med en hel del den här helgen. I Fredags till exempel så var vi och bytte in audin och köpte en Volvo v50. Gud så skönt att åka i en riktig bil. Bara det att man kan lyssna på radion utan allt jäkla buller är ju underbart! Och dessutom är den mycket skönare att köra. Farthållare är det också.
 
På lördagen hade vi supermys på kvällen. Vi lagade hel vinmarinerad fläskfilé i ugn, klyftpotatis och vitlöksbea. Till det drack vi det röda vinet vi köpte på kryssningen. Bottega hette det tror jag, gott! Sen låg vi bara på soffan hela kvällen med världens matkoma.
 
Igår var jag, micke och mamma iväg på loppis. Vi hittade en adventsljusstake som vi ska tända varje advent. Sen hittade jag två fina pärlhalsband också ;) Mamma hittade en fin tavla som hon ska ha i vardagsrummet. Som en liten avslutning på dagen åkte vi in till falun och köpte lite nödvändiga saker. Tex julpynt! Extremt viktigt ;)
 
En bild från våran "fina" middag i lördags:
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.