Rock at sea


Kryssningen var grymt rolig, ska absolut åka nästa år med. Hoppas att syrran och hennes karl åker med då också :) Det var god mat, en massa dricka och bra musik hela resan. Ca klockan 5- halv 6 gav jag upp och la mig i hytten, vaknade efter typ 30 min av att de prassla utanför hyttdörren. Det visade sig att Ibbe stog utanför och försökte öppna med sin väldigt tilltygade nyckel som inte funkade längre :P så det var bara att kliva upp och öppna åt han :P Tror jag vaknade vid 10 på morronen sen, så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning för att leta på nåt bra ställe att käka lunch på. Dom hade grymma hamburgare på båten! Hemgjorda hamburgare är så jäkla gott alltså. Inte alls som dom där jävlarna på snabbmats-ställen.
 
 
 
Det var jäkligt trångt nere på golvet när JLT spelade :)
 
 
Lite godis fick följa med hem också :)



Kommentarer


      Sara säger:

      Åååh, JLT är så bra live :)

      Svar: Ja dom är ju grym! :)
      Madelené

      2013-01-26 | 11:57:18
      Bloggadress: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.