New In!


Jag är fan hopplös... började med att köpa 12 kronljus för 55 kr på praktiken, sen råkade jag ju titta in på Presentbutiken efter att jag skjutsat mamma till tandläkaren. Jag lämnade butiken med två skålar, en medicinlåda, och en 3 i 1 tavelram som alla ramar sitter ihop med varandra. MEN jag var inte ensam om att handla där, sprang nästan in i syrran, så där stod vi, påkomna och nästan lite förnärmade över att vi kommit på varandra :P Haha. Hon bjöd mig iallafall på mat hemma hos henne och hennes karl. Det blev stekt kött och klyftpotatis, galet gott! Fick även med mig en matlåda ;) Så det var väl lite tur i oturen att vi sprang på varandra ändå. 
 
Här är iallafall sakerna som fick följa med hem :) 
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.