Sjuk IGEN! + lite Rock&roll


Jaa va kul att man blir frisk i ca 1-2 dagar, sen blir jag sjuk igen. Det känns ju så jävla onödigt... Hade ju feber och halsont förra veckan, och nu har jag åkt på en riktig dunderförkyldning. Älsklingen ligger hemma och är sjuk han med, fast hemma hos sig då. Han fick nog min feber istället. Nä usch, känns som om att bihålorna håller på att sprängas. Sen sov jag skitdåligt inatt också, vilket inte direkt hjälper till. 
 
Men nu till nåt lite mer positivt! 
Nu i helgen är det ju Rock&roll i Järbo, som Los Raggos anordnar. Ska bli skitkul att åka på det, om vi nu hinner bli frisk båda två. Men jag hoppas iallafall på det bästa! Tjipp



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.