Sjukling.


Javisst ska man gå och bli sjuk såhär mitt i veckan. Har feber, ont i halsen och i hela kroppen. Går runt som ett fyllo här hemma och snubblar och tappar saker. Karln min ringde tidigare idag för att kolla hur de var med mig och tydligen pratar jag konstigt också. Kan ju bero på att halsmandlarna är uppsvällda... Känns som om att det kommer bli en jobbig natt, eftersom man fryser och svettas om vartannat. 
 
Har jag inte blivit frisk tills helgen får jag ju något psykbryt. Vi ska ju ha kräftskiva hemma hos mamma, och det vill jag ju inte missa. Och är jag sjuk ändå så låser jag nog in mig hemma hos M istället. Orkar verkligen inte vara med hos mamma om jag ska vara både nykter OCH sjuk. Det misstaget har redan begåtts en gång. 
 
Såg att min kusin Karro lagt upp lite bilder från CCW så jag snor en bild av henne :) 
 
 
Jag och M när vi var och käkade på Klockargården i Tällberg:
 
 
Nä nu är det väl dags att sova bort febern, eller ja iallafall försöka, godnatt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.