Torsdag, då får man säga Imorgon är det Fredag!


Idag gick jag till jobbet, fast jag är lite sjuk än. Men nu har jag tröttnat på att vara hemma, och jag va tillräckligt frisk för att kunna jobba iallafall. Det gick lite trögt, men det funkade iallafall. 
 
Nu på kvällen bestämde jag mig för att det INTE blir några ljusa slingor. Inte än på ett tag iallafall. Slängde i lite brun färg i skallen, så nu slipper jag se ut som ett miffo. Jag ville ju bli lite höstfin till helgen också, eftersom att det är Rock&roll i Järbo på lördag! Är så sjukt taggad till det :) Jag vill ju använda min nya klänning, som jag för övrigt inte har lagt upp en bild på ens. Lika bra att rota fram kameran direkt! 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.