Cruising!


I lördags var det cruising i Hofors. Började dagen med att gå upp tidigt och måla hos morbror, medans det ändå va fint väder. Sen blev de till att åka hem till mamma, duscha och svida om till civila kläder. Sen tog jag bilen till syrran, så vi kunde göra oss i ordning. Därefter blev vi upplockade för en liten tur runt bruket innan det var dags att grilla. Supergott var det! Vi satt och tog de lite lugnt, drack öl och lyssnade på go musik, sen var det dags att börja åka. Tror vi cruisade i 4 timmar iallafall :) Råkade bli lite dagisverksamhet utanför Bygdegården dock, eftersom M valde att spilla ut sin öl i både mitt och sitt knä. Där råkade ju såklart syrrans arbetskamrater ha nån slags fest, så deras småbarn kom ut och ville titta på bilen, och självklart fick smågrabbarna åka en sväng :) Så vi fick stå kvar där och snacka skit och dricka öl. Vid 12-tiden(tror jag?) började det ju självklart regna, så då försvann dom flesta ekipage. Och eftersom dom flesta var lite överförfriskade var det lika bra att göra samma sak :)
Hade iallafall en grym helg!
 
Kameran hade jag med mig, men det var dåligt med minneskort i den :) lyckades dock ta ett endaste litet kort med mobilen:
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.