Längtar!


Snart är de v31! Då jäklar ska jag ha semester och åka till grannkommunen och campa ;) Jätte-exotiskt. Vifick tag i en stuga i sista sekunden iallafall så de är ju skönt :) Slippa tält och sånt där tjafs. Det fick man nog av på Powermeet. 
 
Igår var jag iallafall in till Falun en sväng och skulle kika lite bilar med mamma och Eva. Det slutade med att jag åkte bil med mina kusiner, micke och dannberg :) Sen hamna jag i hofors på natten. Mys! Hade dessutom turen att få en matlåda av mamma kl 01 på natten, haha! Så då slapp man käka ute idag. Fast det va inte så kul att jobba idag, eftersom jag fick typ 3,5 timmars sömn, var ju tvungen att åka hem vid 05:30 om jag skulle hinna hem och byta om innan jobbet. 
 
Antar att det blir en ofrivilligt tidig kväller, så tjipp! 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.