Long time


Länge sen jag skrev något, har varken haft ork eller tid. Eller jo, tid har jag väl haft, men jag har inte haft nåt vettigt att skriva. Helgen har iallafall varit lugn, gjorde inte mycket på fredagen. Lade mig tidigt och vaknade tidig på lördagen. På kvällen åkte jag och Flinken in till Sandviken och drack några öl och käkade pizza med Tim och Jimmy. Vi snackade lite skit och spelade lite spel, sen blev det bussen hem vid 01:15.

Får se om jag åker till Jenny och hälsar på henne och hennes bebismage idag. Något som är säkert är iallafall att jag ska till Flinken och fika och göra affärer! Ska nämligen köpa hans xbox360, YAAY! Äntligen lite kul! Så nu kan vi förhoppningsvis sitta och spela lite tillsammans.

Nu är det dags att packa och göra iordning allt, sen blir det till att kuska runt i gästrikland. Tjipp!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.