Helgen som var


Har haft en grym helg! På fredagen var det ju strålande väder, så då åkte jag till Hofors och stannade där hela helgen. På lördagen var jag och jobba lite hos morbror, sen på kvällen grillade vi och åkte in till sandviken på cruisingen där. Åkte lite med mamma och dom först, sen hoppa jag över till kusins camaro och åkte med han och kalle. Blev en del öl också, så jag var lite sliten när jag vaknade på söndagen. Kom ju hem vid 4 på morgonen, haha!

Senare på söndags-eftermiddagen så käkade vi på parma, på uteserveringen. Det var ju så fint väder! Soligt och varmt, det känns som om att det börjar bli sommar på riktigt nu. Och jag älskart!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.