23 November


 
Har sovit som jäkla arsel hela natten. Det tog jättelång tid innan jag somnade. För det första sken månen rakt in i ansiktet på mig, för det andra var det någon som snarkade osv. Men det är smällar man får ta! ;) Idag blir det nog lite småplock på dagen, det är fan grejer överallt! Sen ev lite dammsugning och moppning av golven. Kom på att resväskan står kvar i hallen sen kryssningen, så de är kanske dags att plocka ur den och lämna tillbaks den till mamma.
 
För övrigt så har vi börjat så lite julkänslor. I onsdags var det lussekattsbak som stod på schemat! Fast det blev inte så många lussekatter, jag tyckte det var tråkigt så jag gjorde lussesniglar istället. Sen var vi lite för långsamma så degen jäste lite för länge. Har ännu inte vågat provsmaka men det visar sig nog om det blev gott eller inte. M tröttnade ur lite på slutet, så han gjorde ett par "lusseplättar" :P Dvs han orkade inte rulla ut degklumpen och snurra den som en lussekatt. Vissa lussebullar såg även ut som en hög med hundskit. Haha :) Men vi hade kul iallafall!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


      Sara säger:

      Jag har också sovit som ett arsel i natt.. känns något värdelöst! Gott med lussekatter :)

      2012-11-23 | 12:37:59
      Bloggadress: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.