24 november


Idag har det blivit mycket gjort minsann! Jag och hjärtat var in till Sandviken och handlade med min mamma och svärmor. Mat och en julgran fick följa med oss hem. En plastgran givetvis eftersom jag har oturen att vara allergisk mot riktiga granar. Därefter skjutsade vi mamma, hennes granne och någon till ner till Hästbo. Dom går ju på buggkurs där och ikväll har dom avslutning. När vi släppt av dom åkte vi raka vägen hem och började laga mat. Vi körde på en favorit i repris: fläskfilé i ugn(vinmarinerad), potatisklyftor och vitlöksbea. Så sjukt gott! Det blev till att slänga oss på soffan med en varsin matkoma, och givetvis sover hjärtat nu ;) Själv kikar jag runt lite bland kanalerna. Känner inte för att titta på Så mycket bättre ikväll. Jag tycker inte att det är så bra artister med den här gången.
 
Nu väntar vi bara på att mamma vill åka hem från avslutningen så vi får gå och lägga oss. Orkar inte skriva mer, är helt lamslagen av matkoman ;)
 
Trevlig kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.