8 November


Fan, snart är det december! Längtar som en tok nu, men det är ju inte så långt kvar. Vill ha julemys, en pyntad julgran, juleljus, julbak, julgodis, och såklart julklappar ;) Tyvärr har jag ju passerat det där stadiet där man kommer på saker man kan önska sig i julklapp. Jag önskar mig ingenting. Men det betyder ju inte att jag inte vill ha julklappar. Feel free to surprise me! ;)
 
Snart blir det nog en tripp upp till Leksand. Måste ta in posten, samt så har jag några ärenden. Men det blir nog inte så långvarigt. Nä nu är det dags att göra sig i ordning. Får se om det blir lite julklapps-shopping på vägen hem.
 
Ha en fin dag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.