Leksand!


Var upp till Leksand en sväng med syrran idag och städade lägenheten. Vi passade på att rensa ur garderoben också. Vi tänkte ju hyra ett bord på nån loppis så vi kan bli av med lite skor/smycken/kläder. Vi dammsög, moppade golven och dammtorkade lite också när vi ändå var där. Har ju inte varit i lägenheten mer än att jag har kikat in där en gång i veckan när jag hämtat min post.  Det var iallafall skönt att få det gjort.
 
På vägen hem passade vi på att stanna på Hjultorget för lite shopping. Jag köpte lite julklapps-papper, snören och rosetter. Köpte även pepparkaks-formar. Sen tog vi vägen genom Borlänge och stannade på kupolen också ;) Det slank med en leopardfärgad kofta, en bh och 3 par trosor. Slänger upp en bild på alla shoppingfynd imorron!
 
Nu är det dags att kasta sig i sängen och sova som en stock, godnatt!



Kommentarer


      Sara säger:

      Sv: Jo, jag vet att dom fanns i flera olika färger och mönster förut men dom sålde ju slut på en gång, haha, jag hade inte en chans! Därför jag passade på nu när jag fick tag på en och dessutom en vit :)

      2012-11-16 | 15:20:47
      Bloggadress: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.