Snökaos?


Det snöar idag, och det har visst kommit ut nån slags varning här i området. Givetvis bara för att jag ska åka till Leksand för lite ärenden... Det kunde väl bli snökaos imorgon istället? Måste ju iallafall ta mig iväg snart. Att åka tåg är väl ingen idé, man kan ju aldrig lita på att tåget kommer eller inte. Helst hade jag nog gjort som katten tusse, ligga i soffan och småsnarka hela dagen. Men det går ju inte. 
 
Nej dags att göra sig i ordning. Bjuder på en tråkig egobild, är väldigt sällan jag gör det har jag märkt.
 
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.