Rock & Roll!


Hade en hektisk dag igår (lördag). Började med att gå upp tidigt för att åka till Leksand.Efter att jag och mamma varit där så åkte vi över Borlänge, eftersom att jag var tvungen att köpa strumpbyxor (såna med en söm på baksidan). Det vart inte bara strumpbyxor som fick följa med i vanlig ordning haha ;) Fick med mig en röd peplum-topp också. Sen så var vi ju givetvis tvugna att vara kvar tills det stängde... Haha, klockan var alltså 17:00 när vi lämnade Borlänge, och vi skulle åka till Svartnäs vid 20:00. Jag lyckades på nåt jävla vis duscha, sminka mig och fixa håret och vara hos min kusin vid 19:00 (och då måste man ju givetvis räkna med resetiden från Borlänge). Jag hade iallafall den nya toppen, pennkjol, strumpbyxorna och klackar på mig i Svartnäs :) 
 
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.