Summering...


Har reflekterat en hel del över hur folk beter sig mot andra. Det finns en hel del folk som skulle ha haft sig en high five i ansiktet helt klart! Det som gör saken ännu värre är ju när det är någon man själv bryr sig mycket om, som inte har nån respekt för fem öre. Det gör mig lite ledsen och besviken. När man trodde att man kände en person, men att det sedan visar sig att det gjorde man då verkligen inte! På ett vis är det ju bra att folk visar sina rätta jag, då blir ju "plocka-bort-personen-ur-mitt-liv" processen mycket enklare. Även om det gör ont. Men jag ser det från den positiva sidan, som sagt, enklare att rensa ur :) 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.