Jag AB


Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Det ända jag gjorde i helgen var nog att hjälpa Tim med hans nya lägenhet. Spacklade och tapetserade nästan hela vardagsrummet. Vart lite knappt om tid eftersom jag inte skulle komma hem förens mitt i natten om jag gjort klart allt. Så det är fondväggen kvar + lite runt balkongdörren kvar. Hoppas pojken blir nöjd!

Idag var jag ner på Entrepenörskolan också. Vi slutade halv 12, men jag och David satt kvar och snackade skit till halv 3, haha! Tiden går fort när man har roligt. Och man inser efter ett tag att världen är bra liten, vi hade gemensamma vänner utan att vi visste om det, alltid kul med sånt.

Såg på en jävligt intressant föreläsning ochså, Jag AB. Föreläsaren Kjell Enhager pratade om hur man tänker positivt och negativt, och hur det påverkar oss. Man fick sig en riktigt funderare över hur man beter sig och tänker i olika situationer. Det var väldigt nyttigt att se den filmen. Så ett hett tips är att se den, Jag AB!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.