Helg!


Den har varit mycket bra. Blev en sväng upp på öltältet med Elin på fredagen, har saknat henne nå grymt! Synd att inte resten av tjejerna kunde vara med. Igår (lördag) blev det förfest i Sandviken,sen gick vi till Livingroom och kollade/lyssnade på Mustasch. Helt sinnes va bra dom är! Fast jag måste säga att deras spelning va rätt kort. Dom borde ha hållit på minst 30-40 min till. Men fick höra en jävla massa bra musik iallafall, samt att jag tappade rösten. Det är så det ska vara! Nu är det dags att hänga lite tapeter, tjing!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.