Midsommarhelgen!


Har haft en kanon midsommarhelg! Började på fredagen med att hämta KG i storvik, sen blev det vin hos Thea ute i Prästhyttan. Sen gick vi bort till Gästis som hade öppet, där blev det lite öl och en jäkla massa dans till nostalgimusik. Vi slapp dock gå tillbaks till Thea, eftersom hennes pappa hämtade oss, sen så sov vi kvar där.
 
På lördagen började jag och Kg med att käka pizza för att komma tillbaks på banan igen, sen så blev han hämtad. Då var det dags att tagga om och göra sig i ordning för en helkväll i Vintjärn. Var chaufför åt kusinerna, men det gick bra det å! En massa bra band och trevligt folk gjorde kvällen kanon fastän man var nykter.
 
På vägen hem från Vintjärn smällde vi dock med ett rådjur, har nog aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv! De vart en jäkla smäll, men rådjuret klara sig (förmodligen med skador eftersom det var blod på bilen) och det blev en del skador på fronten. Jäkligt synd på en fin bil... Kom hem vid 4- halv 5 på morgonen, så jag var rätt sliten när jag vaknade idag.
 
Tack alla inblandade för en kanonhelg! :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.