Slut


Är helt slut som människa. Är så jävla trött just nu, haha! Har jobbat hela dagen, sen åkte jag hemåt, stannade i sågmyra och falun för lite shopping, men hittade ingenting alls... Har varit på jakt på en schysst jeansjacka men alla är skitfula eller så finns de inga alls. Hittade dock en haircuff, men ja vi får väl se om den blir använd eller inte.

Sen när jag väl kom hem till mamma drog vi igång med att röja i trädgården. Jag skulle ta nån maskin och klippa ner gräset runt träden, och självklart lyckas jag ha sönder den, typiskt. Så istället fick jag gå och handklippa allt jävla gräs... När det var klart började vi gräva på framsidan. Eftersom vi grävde för vatten och avlopp i höstas så är det en stor jordhög på framsidan istället för gräsmatta. Så vi anlägger med kantstenar osv för att få det fint sen. Men dra åt görs vad trött jag är i kroppen nu. Helt jävla slut. Eftersom det är mest blålera går de jävligt trögt att gräva för hand, men de funkar!

Nu dags för lite sömn, sen får vi se om de blir lite födelsedagsfirande! Tjipp!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.