Skogspromenad


Har sovit hos mamma inatt, skönt att få komma hem och bli ompysslad, få mat osv. Hade min älsklingspojke brevid mig hela natten också! Dvs Tusse. Synd att han snarkar så in i helvete bara. Vi åkte tills tugan idag efter lunch också, och kollade läget. Bonden hade visst röjt skog några 100m från stugan. Så jag hoppas att det inte blir allt för mycket broms i år. Det såg precis ut som sist vi var där, så det var lugnt. På vägen hem åkte vi en annan väg än den vi åkt dit, och då såg vi att bonden huggit ur på fler ställen. Det var många stugor man helt plötsligt såg,s om man inte sett tidigare, haha!

Snart är det middag, mamma bjuder! tjipp



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.