Mary Kay


Har varit värdinna för ett Mary Kay-party nu på kvällen. Mycket trevligt! Så nu väntar jag ivrigt på min eyeliner och mina ögonskuggor. Fick även en foundation som värdinne-gåva, asbra. Har varit emot att ha blå ögonskugga hela mitt liv, men idag testade jag en, och det vart faktiskt skitsnyggt. Hade iofs två andra skuggor också, en silvergrå och en svart, så det blev inte så där jätteblått direkt.


Såhär blev resultatet efter partyt:



Nu syns det ju iofs inte att det är blå ögonskugga, men skitsamma.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.