Work


Började jobba idag, äntligen! Så jäkla skönt att vara tillbaks, det har varit segt att gå hemma. Tydligen har det varit segt med jobb på firman hela vinterhalvåret. De va bara en målare kvar i vintras. Och vi brukar normalt vara ca 8 personer. Jag är iallafall glad att det har släppt, och jobben rullar in.

Lite segt att vara ute och jobba dock, mest pga min allergi. Var så seg när jag kom hem, har dock lyckats hålla mig vaken än så länge. Jag blir så hängig på våren, är snorig och jävlig. Träningen tar ju också stryk pga det. De är ju inte så jättebra att träna när man har allergi, det är ju samma sak som att träna när man är sjuk...

Har fortfarande lite ont i armen sen igår, det känns som om att jag har ett gigantiskt blåmärke, haha! Men det ser ut att läka fint iallafall. Blev sjukt nöjd med tatueringen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.