Fix och nytt!


Har hunnit göra en hel del den här veckan. Började med att putsa alla fönster, sen efter det klippte jag och älsklingen gräset och krattade löv/gräs. Grillat har vi hunnit med också! Det vart inte så bra som vi trodde att det skulle bli, men man kan ju inte göra allt perfekt jämt ;)
 
Igår fick jag för mig att slänga alla gardiner i tvätten, och det gjorde jag också. Så nu är dom fräscha och strukna. Bytte plats på lite blommor i fönstrena också, så det blev lite mer ljus i vardagsrummet.
 
Här kommer en bild från när vi grillade;
 
 
 
 
Och här är en tavla jag köpte på Dollarstore för ynka 150 kr idag;
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.