It's Friday!


 
Fredag nu, ska bli skönt med helg! Idag ska jag och älsklingen åka till Mora och hämta delar till hans skoter, som förhoppningsvis blir såld imorron. Fastän jag vet att han inte vill sälja den. Men vill man ha andra fina saker får man välja :P 
 
Har dessutom eldat som en dåre här hemma. Det är nästan så det är för varmt för mig till och med, vilket är ovanligt ;) Har även börjat måla om spegeln i hallen. Älsklingen tyckte att den skulle bli finare med lite färg på sig, så då blir det så. Nu blir det att vika lite tvätt och sånt där annat kul. Tjipp!
 
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.