Dålig dag!


Ja, bättre dagar har man väl haft. Jag har varit ute och jobbat i regnet hela jävla dagen, vid 1 var jag tvungen att åka hem och byta kläder och skor eftersom jag var helt dyngsur. FASTÄN jag hade regnställ på mig. Sen lagomt tills jag kommer hem och ska parkera har nåt jävla kioskmongo parkerat på BÅDA gästparkeringarna, så jag inte kunde ställa mig där. Jag vart så jävla förbannad så jag parkerade bilen bakom, så den inte kunde komma ut. Jag satte genast igång med att skriva en arg lapp (ja jag kanske är lite pensionär, men vafan!) där det stod "PARKERA SOM FOLK DITT JÄVLA ARSEL!!! Mvh Madde" När jag skrivit färdigt min fina lapp så tittade jag upp, och där stog ägaren till bilen och sneglade lite skamset på mig. Nåväl, huvudsaken äcklet åkte iväg och jag fick parkera min bil. 
 
Har för övrigt hittat en ny cola, Cherry som smakar skitgott! Jag var lite osäker när jag köpte den och tog en vanlig också utifall den skulle skickas ner i slasken. Men den var faktiskt god!
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.