Slut på helgen.


Helgen som var blev det en del jobb för min del. Var till min ena morbror och hängde tapet i hans blivande sovrum. Det blir riktigt fint må jag säga! Men det är ju jag som valt tapeterna.
 
Eftersom han vill ha det ljust, så tog jag vita tapeter, och en ljusblå fondtapet med vita blommor. Jag blir ju lite sugen att ha så själv faktiskt.
 
 
 
Men det var inte bara jobb i helgen, det blev en massa bus med katterna också (eller ja, det var väl främst micke och katterna som busade)
 



Kommentarer


      Fotograf Miss Emelie ' säger:

      Va kul :)

      Jag bloggar på: wildwoodflower.blogg.se

      Kram

      2012-10-09 | 11:14:11
      Bloggadress: http://emelieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.