Tisdag


Har inte haft tid eller ork att skriva om helgen, förens nu :) 
 
På fredagen så åkte jag direkt efter jobbet mot Hofors och hem till älsklingen. Det blev inte så mycket gjort på kvällen, då vi tog en pizza och hade fredagsmys istället. Sen på lördagen så var det ju dags för Los Raggos Septemberrock. Jag hade sjukt kul med dans och en massa trevligt folk! Vi hade förfest hos min kusin Calle och hans tjej innan, sen åkte vi i tre bilar i sällskap upp till Järbo. Var så sjukt trött innan skjutsen kom, tror vi åkte därifrån vid halv 4, haha! Alla i bilen somnade såklart utom jag, var tvungen att sitta i Mickes knä hela vägen hem (vilket jag iofs gjorde på vägen dit med) så jag satt ju inte superbekvämt direkt. Lyckades gå i sprillans nya skor hela kvällen också, utan att ge vika ;)
 
Lyckades faktiskt hitta en bild på oss på fb:
 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:





Profil

Min profilbild

Madelené

21 årig Leksandsbo. Hockey, bilar, musik, inredning, och mode. Äger en Ford Taunus 20M som äntligen ska få rulla på vägarna till sommaren, efter att ha fått stå och skämmas i ett garage sen den blev min 2009.